    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ROR jako portmonetka - ktory?
    Date: Thu, 8 Aug 2002 09:30:16 +0200

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:air850$94s$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > uzywam do tej pory ROR w BZWBK ale tylko jako portmonetke - wlasciwym
    > rachunkiem moim jest LGnet skad za darmo sobie do tej portmonetki
    przelewam
    > po 100-200zl by moc wybierac z ATMa na miescie
    >
    > ale BZWBK sprawia mi duzo klopotow - jakiej bezsensowne pobrania ktore
    > pozniej musze monitowac, skladanie pism, a wszystko trwa miesiacami. teraz
    > jeszce tu na grupie sygnalizuje sie podwyzke oplat za to marne konto...
    >
    > PYTANIE: jaki bank i jego ROR moga posluzyc do wybierania pieniazkow ?
    > kto ma duza siec bankomatow wlasnych bezplatnych lub korzysta bezplatnie

    PKO BP Superkonto 3zl/mc, pierwsza karta VE gratis, nastepne 10zl co dwa
    lata.
    Tylko wlasne bankomaty bezplatnie, ale za to

    mBank, koszty prowadzenia 0zl, bezplatnie z Euronetow

    Millennium Unikonto 2zl/mc (lub 0zl gdy srednie saldo>500zl), wyplata z
    Euronetow i Millenijnnych po 1zl/szt

    Karta Maestro prepaid ING, cena 10zl, bezplatnie z bankmatow ING (w Poznaniu
    chyba sredni pomysl...)

    > mieszkam w poznaiu i zdaje sobie sprawe ze tu BZWBK jest nie do pobicia ze
    > swoimi bankomatami, ale mimo wszystko juz nie chce tego banku...

    IMHO PKO BP ma taka sam ilosc bankomatow w Poznaniu jak BZWBK

    > czyli pytanie inaczej zadane - ktore banki/sieci maja duzo bezplatnych
    > bankomatow i tani ROR do kompletu?

    PKO BP ok 1600
    Pekao ok.1000

    Oba maja sieci w miare rownomiernie rozmieszczone.
    Pozostale sieci sa typowo regionalne
    Euronet tylko w duzych miastach.

    --
    Pozdrowienia