  • Data: 2002-12-03 12:19:58
    Temat: Re: Pytanie o obligi SP1206
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy kupujac je teraz na gieldzie dostane od nich odsetki przez 5 lat bez
    > podatku Belkowego?? Emisja byla chyba w listopadzie a wtedy podatek ten nie
    > obowiazywal?
    >
    > Z gory dzieki za kompetentna odpowiedz.
    > Gregor
    > P.S. Jesli jest tak jak mysle to nie dziwi mnie ich kurs na GPW ponad 110!

    Niestety nie (chyba, że sprzedaż je przed dniem naliczenia odsetek - odsetki
    naliczane są raz w roku i wypłacane na wskazane przez ciebie konto).
    Ich wysoki kurs notowań nie jest związany ze zwolnieniem podatkowym ale z ich
    stałym oprocentowaniem (a dokładnie z wysokością tego oprocentowania) co przy
    ciągłym obniżaniu stóp przez RPP powoduje wzrost kursu obligacji.