  • Data: 2002-06-25 10:33:08
    Temat: Re: Przewalutować czy nie?
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcello <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > To chyba jeny odpadają. Ja właśnie mam w Euro, które idzie w góre i
    > zastanawiam sie czy nie przewalutować na franki ?

    Euro i franki sa prawie idealnie skorelowane. Tak wiec przy nizszej stopie
    porc. dla CHF jest to bardzo logiczne. Sila obydwu walut bedzie podobna.
    Jednak gdyby zawierucha (na przyklad nowy atak terrorystyczny) sie dalej
    poglebiala, to CHF powinien wykazac sie wieksza sila wzglwedem euro i duzo
    wieksza wzgledem USD.

    Ja mam kredyt w USD i na razie nie narzekam. Wszystko midzie zgodnie z moimi
    planami i progniozami stawianymi pod koniec 2001 roku, gdy bralem ten kredyt
    :)

    Pozdrawiam

    Malin

    --

    =========
    "Szczegolnie nie oszczedzam pieniedzy w bankach z kapitalem zagranicznym..."