  • Data: 2008-04-05 06:03:19
    Temat: Re: Przelew z KK BZWBK a punkty Profit
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-04-04, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > Czyli tylko wówczas zbieram punkty, gdy intencje miałem czyste? ;)

    Nie. Po prostu jakby ktoś kupował wyłącznie po to by nabijac punkty
    (a nie dlatego, że faktycznie potrzebuje), to niezbyt dobrze na tym
    wyjdzie finansowo. :)

    > Czy przelewy też są do tego liczone? Wcześniej (w poście okołospłaceniowym)
    > pisałeś (chyba to byłeś Ty) o przelewach tak, jakby wchodziły w to liczenie.

    Wchodzą. Gotówkowe chyba też, ale tutaj nie wiem, bo nigdy gotówki z tej
    karty nie wyciągałem.

    > Mając zł 2000 limitu, mogę uzbierać miesięcznie 200 punktów,
    > czyli ze 20 razy mniej niż potrzebuję na najtańsze gazety...

    400 punktów (2000/5, a nie /10). Przy czym ja przy 4000 zazwyczaj
    mam punkty w okolicy 1000 i wyżej (samo czesne za 2 biura
    przekracza mi ten limit i częściowo go spłacam wcześniej).
    Dostajesz też 1000 punktów na start, a dodatkowo (w moim
    przypadku) kolejne 200-500 punktów za rachunek telefoniczny.

    > 20 tysięcy miesięcznie to ja na razie nie wydaję...
    > Kiedyś wydawałem 1.5 raza więcej, ale to było w 2000 roku...
    > W 2001 stałem na krawędzi zarabiania 10 tysięcy dziennie,
    > ale zamiast bogactwa -- dostałem głodowanie. :)

    Ja dużo "na siebie" nie wydaję. Ale że wydatków firmowych mam
    w cholerę, to sobie nabijam punkty. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl