    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać
    Date: Wed, 27 Jul 2011 17:20:57 +0200

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > No ale przecież bank nie ma obowiązku wykonywania przelewu natychmiast
    > -
    > ma na to bodajże 2 (3?) dni robocze. Zatem Półbank zmieścił się w
    > terminie.

    Nie wiemy kiedy przelew byl zlecony, rozumiem ze byl zlecony wczesniej
    ("przelew ustawiłem na 23.06"). Kwestia tego ile wczesniej.

    Wykonanie przelewu w pierwszym dniu roboczym po podanym terminie moze
    byc zgodne z np. regulaminem Polbanku.

    Jesli Polbank wyslal przelew 24.06, to Mille go wlasnie wtedy otrzymal.
    Problem w tym, ze karty Mille sa splacane zwykle nie bezposrednio, ale
    za posrednictwem konta "zwyklego", i opoznione ksiegowanie przeszkadza
    w splacie. Nalezaloby przyjrzec sie terminom ksiegowania eliksirow
    w Mille. Dobrze byloby oczywiscie wiedziec o ktora sesje chodzi.

    > Niestety Mille również ma rację - skoro termin spłaty wypadał 25.06, a
    > nie była to ani niedziela ani święto, to środki powinny były się
    > znaleźć na rachunku do tego właśnie dnia.

    I zapewne sie znalazly nawet wczesniej. Tyle ze nie zostaly jeszcze
    zaksiegowane. Tak to chyba w Millennium jest z ostatnia sesja. Mam tez
    wrazenie, ze w takim przypadku takze data operacji (nie tylko
    ksiegowania) jest pozniejsza, co jest IMHO lekka zdrada.

    Aczkolwiek ksiegowanie piatkowych przelewow w poniedzialek (gdy bank
    pracuje normalnie w sobote) to by byla chyba przesada.
    --
    Krzysztof Halasa