eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać › Re: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać
    Date: Wed, 27 Jul 2011 15:45:39 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <j0p4q4$eb3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j0oeca$2h2$1@inews.gazeta.pl> <j0og1n$7ld$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62-121-66-127.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1311774340 14691 62.121.66.127 (27 Jul 2011 13:45:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2011 13:45:40 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    In-Reply-To: <j0og1n$7ld$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556176
    [ ukryj nagłówki ]

    k...@N...gazeta.pl pisze:

    >> to zdecydowanie obstawiam PĂłĹ?bank jako winnego. Jak byĹ?o jednak naprawdÄ?
    >> to ciÄ?Ĺźko ustaliÄ?, no i ja na pewno nie mam jak.
    >
    > Ależ to bardzo proste, składasz reklamacje w obu bankach. W jednym na
    > wykonanie usługi niezgodnie z dyspozycją, a drugim na zaksięgowanie środków z
    > opóźnieniem, w obu przypadkach domagaj się strat, których poniosłeś, któryś z
    > banków powinien reklamację uwzględnić. Jeśli obstawiasz Półbank to na odmową
    > reklamację zażądaj by udowodnili dokładnie na którą sesję Elixiru i którego
    > dnia skierowali pieniądze.

    No ale przecież bank nie ma obowiązku wykonywania przelewu natychmiast -
    ma na to bodajże 2 (3?) dni robocze. Zatem Półbank zmieścił się w terminie.

    Niestety Mille również ma rację - skoro termin spłaty wypadał 25.06, a
    nie była to ani niedziela ani święto, to środki powinny były się znaleźć
    na rachunku do tego właśnie dnia. Oczywiście nie zaszkodziłoby zgłosić
    się do banku i poprosić, aby anulowali opłatę, uwzględniając fakt, że
    termin wypadał w sobotę, a faktycznej spłaty dokonano w poniedziałek -
    czyli w najbliższym możliwym terminie. Jak bankowi zależy na dobrej
    opinii klienta, to są szanse że z opłaty zrezygnuje. Śmiem twierdzić, że
    Citi by tak zrobiło. A co zrobi Mille, to nie mam pojęcia...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1