  • Data: 2002-06-03 08:02:19
    Temat: Re: Prowizja za historię w Fortisie - rozwiązanie :)
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, ponieważ nie miałem dostępu do interka, nie mogłem uczestniczyć w
    dalszej dyskusji.
    Ale dziś opowiem dalszy ciąg.

    Po namowie przez pracownika innego banku, napisałem zażalenie do dyrektora
    oddziału (konto mam w filii). Do pisma dołączyłem kopię ichniego wydruku
    oraz stronę wydruku z Planety i stronę historii którą otrzymałem z Citi jak
    jeszcze miałem tam konto. Po dwóch dniach zauważyłem UZNANIE RACHUNKU na
    kwotę 407,50 PLN, co oznacza, że w rezultacie za historię i opinię
    zapłaciłem 180 PLN. Jest to do zaakceptowania, biorąc pod uwagę kwoty z TOiP
    (5 PLN /str z roku bieżącego i +50%/str za rok ubiegły), co nie znaczy, że
    jest to mało. Dla porównania dodam, że w oddziale CitiGold dostałem historię
    za brakujące 2 mies. bezpłatnie.

    Jednakże w otrzymanym piśmie z Fortisa, pan Dyrektor oddziału wykazał się
    drobną niekonsekwencją: W jednym zdaniu pisze, że do konta e-pakiet nie jest
    przewidziany wydruk historii transakcji (więc na jakiej podstawie mi go
    wydano ?), w kolejnym, że opłata jest zgodna z TOiP.
    Wszystko w porządku, tylko ja nie kwestionowałem tylko wysokości opłaty, ale
    jej wygląd (pół zadrukowanej strony, 4 transakcje na stronie razy 100 stron)
    w porównaniu z opłatą.
    Mimo wszystko skończyła się nieźle.

    Pozdrawiam
    Janusz Sokołowski