  • Data: 2008-03-06 18:49:45
    Temat: Re: Problemy finansowe - czy jestjakieś rozwiązanie?
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już wiem. Narazie priorytetowo chcę spłacić kartę i zamknąc ją
    > całkowicie. Problem, że mam trochę innych zobowiązań, więc spłatę będę
    > musiał jakoś rozłożyć przy pomocy kredytu konsolidacyjnego właśnie. Czytam w
    > sieci, że polbank da mi taki kredyt bez poręczenia hipotecznego, jednak czy
    > to dobry wybór? Może macie jakieś doświadczenia dotyczące gdzie najlepiej
    > taki kredyt wziąć? Kwota jaka by mnie interesowała to jakieś 15-20 tysięcy
    > (w tym 3 tysiące na jakieś inne cele)

    Bawiąc się systemem on-line eurobanku zainteresowałem się też ichnią
    konsolidacją. Bez hipoteki, na długi okres kredytowania, oprocentowanie jak na
    brak większych zabezpieczeń nawet do przełknięcia (można negocjować), brak
    prowizji i dodatkowe środki własne. Nie testowałem, przekazuję tylko to co mi
    się udało od przemiłej pani z dezinfolinii wyciągnąć ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro