eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem z wyplata w bankomacie - konto w PKO BP -- pilne › Re: Problem z wyplata w bankomacie - konto w PKO BP -- pilne
    From: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem z wyplata w bankomacie - konto w PKO BP -- pilne
    Date: Wed, 30 Apr 2003 19:04:19 +0200

    > Zdenerwowalem sie i pojechalem do bankomatu PKO BP
    > a tu bankomat wyswietla komunikat ze dzienny limit jest
    > wyczerpany --- a przeciez udalo mi sie wyplacic tylko 300 zl
    > a przypominam ze dzienny limit mam 900????
    > ]
    > Co sie dzieje???

    Po prostu nalozona zostala blokada na rachunek, mimo ze nie dostales
    pieniedzy - rachunek nie wie, czy je dostales czy nie, tylko wie ze zleciles
    bankomatowi wyplate takiej to a takiej kwoty i zablokowal Ci ja do czasu
    rozliczenia. Tylko nie wiem teraz kiedy nastapi rozliczenie jak mamy tyle
    swiat przed soba.

    Pzdr.
    Shield.