    From: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Prawdziwa bomba!
    Date: Sat, 14 Sep 2002 19:30:04 +0200

    Użytkownik "Mroczek" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jest ;-)
    > I tu Panowie niespodzianka: zadnych. Po przeksztalceniach w firmie umowa o
    > prace zostala rozwiazana a ja po zalozeniu dzialalnosci swiadcze dla
    > macierzystej firmy uslugi: stad jedna faktura miesiecznie. Pracodawca po
    > konsultacji z radca podatkowym zobowiazal sie na tzw. okres przejsciowy
    > oplacac wszelkie swiadczenia ze swojego konta, w ramach kwoty wystawionej
    > mu faktury. Podobno wszystko jest ok.

    Podejrzewam, ze to jest powod wezwania.
    Ja tez nie widze problemu w "cesji wierzytelnosci" (bo tak chyba fachowo
    nazywa sie to co zrobiliscie).
    Ale urzedowi moze sie nie spodobalo.
    Bo zobacz jak to dla "urzednika" wyglada. Deklaracje wystawia Mroczek, ale
    przelewy przychodza od "XYZ LtdSA" :-)

    > Przypominam moich znajomych z kontem
    > w pekao - sytuacja analogiczna i zadnych podkreslam pytan.

    Inny US, inny urzednik.

    Karol