eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPorazka mbankuRe: Porazka mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Porazka mbanku
    Date: Fri, 23 Nov 2007 23:42:13 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <fi7m2t$5lr$1@news.onet.pl>
    References: <fi6qmv$qi5$1@inews.gazeta.pl> <fi7513$iuu$1@news.onet.pl>
    <fi7le8$c0o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-87-140.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1195858849 5819 77.114.87.140 (23 Nov 2007 23:00:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Nov 2007 23:00:49 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <fi7le8$c0o$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430720
    [ ukryj nagłówki ]

    Mariusz napisał(a):
    > hehe, gadanie nie na temat to ich specjalnosc chyba...
    > wytlumaczylem konsultantowi ze na moje pytanie: czy dokument zostal
    > wyslany napewno wystarczy odpowiedz tak lub nie. a nie jakie sa zasady
    > banku i gadka bez sensu naokolo... o nr do kierownika sie doprosic nie
    > da. Wtedy stracil ten bank w moich oczach i to bardzo duzo.....
    > zrezygnuje z ich uslug tez jako glowne konto.

    Ja polecam Multibank. To samo co mBank tyle ze maja ladniejszy podglad
    online no i maj oddzialy, w ktorych da sie zalatwic wszystko. Wystarczy
    tylko wybrac taki oddzial, w ktorym pracuje ktos kto sie na tym zna. Ja
    wczesniej taka osobe mialem w oddziale na ul. Domaniewskiej (teraz mam
    za daleko to mi sie jezdzic nie chce), a teraz zalatwiam wszystko na ul.
    Wiertniczej (w TVN'ie).

    Przy ostatnich problemach z moja KK (problem z wyrobieniem) mialem
    bezposredni telefon do jednej pani i czasem ja dzwonilem, czasem ona do
    mnie, w kazdym razie wiedzialem co sie dzieje i co jak wyglada
    (ewentualnie w czym jest problem). No i przede wszystkim : na infolini
    kazdy mowi co innego (jeden konsultant ze karta wyslana na moja adres,
    inny ze karta dopiero jest w produkcji, a kolejny ze takiego info nie ma
    w systemie - zenada) i nic sie nie da z tym robic, w oddziale ten
    problem nie istnieje.

    Aczkolwiek Multi nie jest pozbawiony wad o czym juz wiele razy pisalem.
    Kwestia jest taka, ze nie znajdziemy banku idealnego, mozemy wybrac
    jedynie mniejsze zlo. A zdecydowanie da sie trafic gorzej.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1