eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoniedzialkowa reklama PKO BP › Re: Poniedzialkowa reklama PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poniedzialkowa reklama PKO BP
    Date: Tue, 25 Oct 2005 15:23:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <djlbju$mkm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dj8k3r$ed3$1@news.onet.pl> <dj8khr$g2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <4357e700$0$5439$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <djasi5$knl$1@atlantis.news.tpi.pl> <djb6cg$5b0$1@news.onet.pl>
    <djba2s$2oi$1@nemesis.news.tpi.pl> <djbcgo$pst$2@news.onet.pl>
    <djcock$hpk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <435a087b$0$5426$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <djdpbh$kr2$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <djkn8l$i7v$1@atlantis.news.tpi.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    NNTP-Posting-Host: asv214.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1130246590 23190 83.26.233.214 (25 Oct 2005 13:23:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Oct 2005 13:23:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367221
    [ ukryj nagłówki ]


    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:djkvdq.t8.1@bambus.kjonca.bogus...

    > Staram się nie mówić "bank jest głupi" jeśli nie mam co do tego pewności.

    Bardzo słusznie, dlatego ja wolę powiedzieć - IMHO jakiś głupek zatwierdził
    IMO idiotyczną kampanię reklamową, która IMO za nic nie pasuje do tego
    banku. Bank nie może być głupi, bo to nawet nie podmiot zbiorowy, tylko
    instytucja (aczkolwiek mówi się czasem "Uno Cretino...")

    Gdybym miał to powiedzieć oficjalnie, stwierdziłbym, że władze banku
    zatwierdziły ryzykowną kampanię reklamową, która może nie poprawić wizerunku
    tej firmy

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1