-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Mlody Book <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Poniedzialkowa reklama PKO BP
Date: Sat, 22 Oct 2005 13:27:08 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <djd76f$d7e$1@inews.gazeta.pl>
References: <dj8k3r$ed3$1@news.onet.pl> <dj8khr$g2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<4357e700$0$5439$f69f905@mamut2.aster.pl>
<djasi5$knl$1@atlantis.news.tpi.pl> <djb6cg$5b0$1@news.onet.pl>
<djba2s$2oi$1@nemesis.news.tpi.pl> <djbcgo$pst$2@news.onet.pl>
<djcock$hpk$1@atlantis.news.tpi.pl>
<s...@k...kjonca.bogus>
<435a087b$0$5426$f69f905@mamut2.aster.pl> <djd67q$spi$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello084010023061.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1129979919 13550 84.10.23.61 (22 Oct 2005 11:18:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2005 11:18:39 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <djd67q$spi$1@news.onet.pl>
X-Accept-Language: pl, en-us, en
X-User: mlody_book
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050322)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366926
[ ukryj nagłówki ]Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> trainer <t...@p...org> wrote:
>
>> tu nie ma życzliwej obojętności "robią coś, no to zobaczymy co z tego
>> wyjdzie, ja się zajmę własną robotą" - nawet na grupie gdzie
>> teoretycznie powinna być preselekcja osobników.
>
>
> No jak nie ma? :)
> Czasami sie zdarza. Mnie sie reklama podoba - co do jej "sensu" trzeba
> pamietac o dotychczasowym wizerunku banku - a taka reklma _z cala
> pewnoscia_ bedzie nan miala wplyw.
>
Musimy też pamiętać, że jest to pierwsza kampania szeroko reklamująca
usługę PKO Inteligo. Do tej pory informacje na jej temat mieli przede
wszystkim klienci banku. Natomiast ta kampania ma na celu dotrzeć do
'całej reszty' i jak pisze Michał zmienić wizerunek banku w świadomości
przeciętnego Polaka. I w tym konetkście grupą docelową są nie tylko do
dzieci, bo fakt, że bank kieruje reklamę do młodzieży zostanie odczytany
przez _wszystkich_ jako sygnał unowocześnienia. Myślę, że takie były
założenia. Co z tego wyjdzie - zobaczymy.
--
"- Why do they call him a bullet dodger?
- Because he dodges bullets, Avi." (Snatch).
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.05 16:27 Marcin Kaminski
- 25.10.05 07:35 Tomasz Nowicki
- 25.10.05 08:55 Kamil Jońca
- 25.10.05 13:23 Tomasz Nowicki
- 25.10.05 20:04 trainer
- 25.10.05 20:11 Jacek
- 26.10.05 07:06 Tomasz Nowicki
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka