  • Data: 2014-06-01 21:55:49
    Temat: Re: Polskie prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:lmfms2$skl$1@node1.news.atman.pl...

    > Bo było mu obojętne to, kto spłaci.

    A Ty na miejscu komornika liczyłbyś, że osoba nie majaca nic wspólnego z
    długiem go spłaci? Przecież to na paranoję zakrawa.

    > Twoja obrona bezprawia (; uprawianego ;)
    > przez prawnika (komornika) nie klei się.

    Ja niczego nie bronię. Po prostu iele razy miałemokazję bezpośrednio i
    aktywnie brać udział w zdarzeniach, które później były opisywane przez
    dziennikarzy zupełnie absurdalnie. W niektóych wypadkach mam podstawy, by
    sądzić, że to było celowe działanie.

    > Natomiast przekaz dziennikarski jest spójny.

    No włąśnie dla mnie nie. Tylko idiota liczyłby na to, że osoba nie będąca
    dłużnikiem spłąci taki dług. Ja sądzę - ale to mój domysł - że on nie znał
    parwidlowego adresu, więc wysłał do wszystkich osób o takich personaliach
    licząc na to, że trafi a pozostali "wyeliminują" się odpisując, że nie
    onich chodzi.

    > Jeśli znasz ,,kulisy'' tej sprawy i wiesz, że dziennikarz
    > kłamie -- powołaj się otwarcie na źródło tych wieści. Na
    > razie zakładasz, że komornik jest święty z definicji
    > a dziennikarz pisze zawsze nieprawdę.

    Nie. Gdybym znał, pod zadnym pozoremnie poważyłbym się na newsach otym
    pisać :-) Taka specyfika :-)

    > Artykuł mówi wyraźnie i kilkakrotnie to samo -- komornik
    > ujawnił poprawne dane (pesel i adres) nieupoważnionym osobom.
    > Ponadto ujawnił nieupoważnionym osobom fakt zadłużenia dłużnika.

    Moim zdaniem wygląda to na absurdalny brak profesjonalizmu.