  • Data: 2002-01-06 08:48:56
    Temat: Re: Polecenie zapłaty PKO BP vs. ERA gsm (kto winien?)
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W związku z tym mam pytanie- czy ktoś z szanownych grupowiczów miał
    > podobnego typu przygody? PO KOGO STRONIE LEŻY WINA- NO BO CHYBA NIE PO
    > MOJEJ?
    > Jak wyglądała droga przez męki aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Gdzie
    > zadzwonić, do kogo napisać aby ruszyć
    > sprawę z miejsca!

    Maialem taka sytuacje z BZWBK i Idea. KAzdy na kazdego zganial.
    U mnie tlumaczyli sie w Ideii, ze BZWBK zmienial numery kont i takie tam
    (akurat w WVKu nie zmieniali, tylko w BZ), ogolnie nie dowiesz sie
    niczego...

    A tak reklamuja to...

    Jeszcze jak teraz mam placic 2,5 zlocisza. Zlodziejstwo
    --

    ------
    Amra the Freelancer