    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard znielubił moje karty - po raz kolejny
    Date: Tue, 23 Jan 2007 14:11:48 +0000 (UTC)

    Dnia 23.01.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
    > Czy ktoś ma jakąś wiedzę, na jakiej podstawie Polcard ustawia ten
    > współczynnik fraudu? Dziwi mnie niezwykle, że problem jest z dwiema kartami
    > różnych banków i różnych systemów. Łączy je tylko moje nazwisko.

    Dodam jeszcze, że pytam tutaj, bo generalnie sprawa wydaje się nie do
    załatwienia:

    1. banki po swojej stronie widzą, że jest OK - no była autoryzacja, jest
    blokada i tyle. No i słusznie, bo wskaźnik fraudu to wewnętrzny
    polcardowski wynalazek. Odsyłają w związku z tym do Polcardu.

    2. Polcard mnie wyśmiał, że do nich dzwonię, bo oni obsługują akceptantów a
    nie okazicieli i generalnie mam się rozłączyć, bo szkoda czasu na dyskusje.
    Odesłali mnie do akceptantów.

    3. Akceptanci mają oczywiście ciekawsze rzeczy do roboty, niż dociekanie
    dlaczego czyjaś karta ma akurat taki a nie śmaki wskaźnik fraudu.

    No i dupa, mam w ten sposób karty prawie bez funkcji IO/TO. Dla niektórych
    to zaleta, ale ja jednak wolałbym sobie sam o tym decydować ;-)

    Z ostatniej chwili: VE Inteligo również nie działa!
    --
    Samotnik