    From: Maverick <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank24 - porażka
    Date: Wed, 21 May 2008 12:31:09 +0200

    Sinus pisze:
    > Skuszony przeliczaniem transakcji zagranicznych z PLN jako walutą
    > rozliczeniową, założyłem konto w Polbanku. Zajęło to 1h + następnego dnia
    > 40min - ponoć wolno działający system. Na dodatek ich system przez przypadek
    > otworzył mi kilka rachunków, przez co musiałem podpisywać stos dokumentów aby
    > zamknąć te niepotrzebne.

    Bo Polbank jest dobry tylko jako marmurek.

    > Zalogowałem się do Polbank24 ...i szok.

    Czyli uzywasz IE

    Takiego badziewia nie widziałem nigdy,
    > myślałem że CitiOnline jest do bani ale w porównaniu do Polbanku jest idealny.

    A czytales jakies opinie o Polbanku i ich "systemie internetowym"?

    > - totalnie nieintuicyjne menu
    > - konieczność naklikania się żeby coś odnaleźć

    norma u nich

    > - przelew wewnętrzny ponoć jest księgowany online, jednak mój już "wisi" 5h

    na 90% bedzie tak wisial jeszcze ze 3 lata - anuluj go i wyslij drugi
    taki sam - powinien pojsc od razu - u nich juz tak jest.

    > - nie widać blokad (ave mBank, jesteś wielki)

    wiekszosc bankow pokazuje blokady, a w polbanku niet

    > - przy przelewie przychodzącym nie widać adresu nadawcy, jedynie imię i nazwisko
    > - certyfikat? WTF? Pomijając niekompatybilność z Mozillą, mogę wykonywać
    > transakcje tylko z komputera na którym zainstaluję certyfikat?

    masz dwa komputery na ktorych mozesz miec certyfikat - i tylko z tych
    dwoch mozesz cokolwiek zrobic

    --
    Regards,
    Maverick