eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank przemalowany już na żółto, co nie zmiania faktu, że to dalej Półbank › Re: Polbank przemalowany już na żółto, co nie zmiania faktu, że to dalej Półbank
  • Data: 2013-02-01 22:17:33
    Temat: Re: Polbank przemalowany już na żółto, co nie zmiania faktu, że to dalej Półbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zlotowinfo" keh4uf$9ng$...@n...task.gda.pl

    bankomacie? No ale Półbank to Półbank, nie ma to tam

    > jakoś nie dają rady dwóch systemów połączyć
    > dalej dwa panki, więc teraz faktycznie to półbanki

    Półbank złamany Rajfim to PółRajfi. ;)

    Jeśli ktoś z ,,obcych'' uważa, że jestem niemiły, niech zastanowi
    się nad tym, że bank jest jednak instytucją, której ludzie powinni
    ufać... Nawet funkcjonowało kiedyś powiedzenie: ,,pewne jak w banku''.

    Najwyraźniej nie tylko pieniądze ulegają dewaluacji, ale także moralność...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'