eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem › Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    Date: Wed, 30 Jul 2008 16:35:21 +0200

    "p7nntp" p...@g...pl

    > Dziekuje za slowa otuchy.

    ;)

    > Mam nadzieje, ze szybko sie to skonczy
    > (problemy ze zlej jakosci obsluga klienta w Polbanku).

    Przewidujesz rychłą plajtę Polbanku? :)

    > Naprawde przykra sprawa bo Polbank ma ciekawy produkt. :(

    Ma. :)

    > BTW.
    > Pytanie na grupie zadalem tylko i wylacznie celem dowiedzenia /
    > potwierdzenia / ile osob ma podobne problemy z czytajacych grupe.

    > Oferte Polbanku wybralem w zeszlym roku z podstawowego powodu. Skoro KNF
    > dal im zgode na prowadzenie interesu w Polsce to znaczy, ze zostali przez
    > polski urzad zakwalifikowani do wiarygodnych w obszarze bankowosci

    Też tak uważałem. :) I nawet to zauważyłem w obecności pracowników
    Lukas, którzy (delikatnie ujmując) źle wyrażali się o Polbanku. :)

    > detalicznej. Jezeli nie moge wierzyc polskiemu urzedowemu nadzorowi
    > bankowemu to komu mam ufac w tej materii?

    Tu właśnie jest problem Polski.
    IMO państwo nienależycie wywiązuje się ze swych powinności.

    > Maja zreszta jedne z wyzszych ubezpieczen. Koszty obslugi wygladaly
    > zachecajaco, dobry procent, spora siec wplatomatow czego nie maja inne
    > banki na obszarze Polski.
    > No i co z tego, skoro teraz Polbank koncertowo partaczy zlej jakosci
    > robota obslugi klienta.

    Dla mnie ten bank też jest zagadką. :) Jakby zbudować piękny i tani
    w eksploatacji hotel, ale skutecznie ogrodzić go drutami kolczastymi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'