eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem › Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    Date: Wed, 30 Jul 2008 12:27:00 +0200

    "p7nntp" p...@g...pl

    > niebezpieczna sytuacja. Wplacilem kase na konto by sobie polezalo a tutaj
    > sprawdzam dzisiaj i ..... kasy nie ma. Cisnienie mi skoczylo rowno.
    > Okazalo sie, ze bank postanowil pomyslec za mnie i pobral sobie a konto
    > na dwa tygodnie przed terminem. Przy okazji pobral "troche" wiecej.
    > Szefowa oddzialu stwierdzila, ze najwyzej bede mial mniej do splacenia.

    Lato, lato, lato w pełni...
    Żałujesz szefom Polbanku wakacji? :)
    No, wiesz co?... Jak tak można!! Toż to ludzie!!!
    Potrzebują wakacji, wypoczynku... A za co oni mają jechać na te wakacje?

    -=-

    Ciekawostką jest, że do Grecji akurat teraz nie warto
    jechać, bo jest tam za gorąco o tej porze roku. :)

    -=-

    BTW Polbanku -- ponieważ z Multi kończę znajomość, Eurobankowe karty
    kosztują, a mBank nadal nie ma wpłatomatów -- wpłaciłem dwa razy
    pieniądze do Polbanku... Wczoraj (czy przedwczoraj) chciałem te
    pieniądze przelać do WBK, aby były pod ręką... Najpierw zastanowiłem
    się nad tym, ile stracę, jeśli około 1200 złotych przeleję z 6% na
    5.5% -- doszedłem do wniosku, że praktycznie nic przez kilka dni,
    a z WBK też mogę pobrać w razie czego (bo na razie nie potrzebuję
    tych pieniędzy) tyle tylko, że z kasy, nie z ,,domu'', bo przelewy
    z kont, na które bym wlał, już wykonałem w tym miesiącu...

    Myślenie zabrało mi ze 3 minuty (dla mnie to dużo) i zaowocowało
    decyzją -- przelewam na 3 konta w WBK...

    I tu ZONK (oczywisty niejako) -- przelew nie doszedł do skutku. :)

    Wkurwienie moje sięgnęło tak zwanego zenitu, choć to aparat fotograficzny z minionej
    epoki...

    -=-

    Potrzebny mi bank, w którym mógłbym za freeko wpłacić makulaturę
    poprzez wpłatomat i powstałe tak pieniądze przelać z domu. :)

    WBK mógłby wreszcie wprowadzić wpłatomaty. Nie żebym narzekał na
    obsługę (jest IMO doskonała) ale chciałbym wpłacać także nocą. :)

    -=-

    Tobie życzę powodzenia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'