eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem › Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    From: p7nntp <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    Date: Wed, 30 Jul 2008 09:57:45 +0000 (UTC)

    On Wed, 30 Jul 2008 07:33:51 +0000, p7nntp wrote:

    > Komu jeszcze zdaza sie, ze Polbank pobiera z jednego konta gotowkowego
    > kase na splate odsetek (obsluga kred hip na drugim koncie) na dwa
    > tygodnie przed terminem automatycznie?
    >
    > Przyznam ze jestem niezle wkurzony. Moze czegos nie doczytalem w
    > regulaminie ale tam ani slowa nie ma, ze bank zostawia sobie dowolnosc w
    > czyszczeniu pozostalych kont klienta by w wygodnym dla siebie momencie
    > pokryc splate odsetek przed terminem i to ze spora nadplata.
    >
    > -
    > Nie mam zaleglosci ze splatami a zobowiazania wobec KH pokrywam
    > regularnie.
    Hmm. Przeczytalem swoj post raz jeszcze i wyszlo na to, ze sie troche
    wyglupilem. :( (pomijajac juz blad z pomieszaniem kont)
    Na swoje usprawiedlwienie moge napisac to, ze faktycznie sprawa mnie
    mocno wzburzyla. Sprawa niedotrzymywania umowy lezy u Rzeczynika
    (Konsumentow oczywiscie) z blisko pol roku. Polbank przestal odpowiadac
    na zapytania nie tylko moje ale rowniez samego Rzecznika. Natomiast to co
    stalo sie wczoraj to juz nie tylko zenada ale zwyczajnie bardzo
    niebezpieczna sytuacja. Wplacilem kase na konto by sobie polezalo a tutaj
    sprawdzam dzisiaj i ..... kasy nie ma. Cisnienie mi skoczylo rowno.
    Okazalo sie, ze bank postanowil pomyslec za mnie i pobral sobie a konto
    na dwa tygodnie przed terminem. Przy okazji pobral "troche" wiecej.
    Szefowa oddzialu stwierdzila, ze najwyzej bede mial mniej do splacenia.

    Za poczatkowe zamieszanie przepraszam.