  • Data: 2004-02-18 10:45:36
    Temat: Re: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Od: Kirk <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Strzelecki wrote:

> [...]
    h.rzeczpospolita.pl/a/rz/2002/05/20020514/2002051400
    76.html

    > Ooo dzięki, nówka sztuka...

    Niestety Millennium miało ten problem, że nie dało się wypłacić
    pieniędzy bez prowizji w jakikolwiek sposób - 3 zł w kasie a 1zł w
    bankomacie. Jeśli możesz wypłacić kasę w bankomacie bez prowizji to
    argument odpada. (Nawet jeśli musisz płacić za użytkowanie karty )

    Pozdr