  • Data: 2003-09-22 22:06:19
    Temat: Re: Placenie karta - ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert" <u...@o...pl> writes:

    > Niekoniecznie - to juz zalezy od konkretnej karty, warunkow wydania,
    > ubezpieczenia.

    Chyba nie ma takiej karty i banku, w ktorym nie daloby sie tego reklamowac?
    Normalnie transakcje, ktore odbywaja sie bez fizycznego udzialu karty
    (sprzedawca nie widzi karty ani kupujacego), sa na wylaczne ryzyko
    sprzedawcy - wystarczy, ze klient zglosi reklamacje i transakcja jest
    cofana.
    Troche inaczej to wyglada jesli sprzedawca dysponuje podpisem klienta
    pod kwitem obciazajacym.

    Innymi slowy takie "firmy" :-)
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH