    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pin na karcie- ciekawostka.
    Date: Sat, 14 Dec 2013 01:53:22 +0100

    "Kris" 0...@g...co

    : Wg niego na 25% kart jest napisany pin.

    () Karty w bankomacie zostawia szczególna klientela.
    () Póki nie sprawdził, nie wiedział, czy to PIN,
    a jeśli sprawdził, długo nie popracował. ;)

    Ja bym sobie mógł przypomnieć PINy kart używanych 20 lat
    temu -- jakoś kojarzę sobie liczby z datami, miejscami,
    wydarzeniami (4 dzieci i 2 samochody) itp. i zazwyczaj
    ,,koduję'' PIN wielokrotnie, aby w razie wątpliwości
    mieć porównanie wyników i mieć możliwość odtworzenia
    PINu także wówczas, gdy zawiedzie którąś z dróg. Do
    kodowania kojarzeniowego dorzucam zwykle chamskie
    forsowanie, czyli zapamiętywanie na siłę.

    Najgorsze jest zapisywanie -- bo zwykle zapominam, gdzie zapisuje. ;)

    -=-

    Motywacja jest ważna. Gdy kiedyś (w podstawówce) napisałem coś
    tak niewyraźnie, że nie mogłem tego rozczytać -- po prostu odczytałem
    tekst z pamięci. ;) A co mnie motywowało? Nauczycielka (wychowawczyni,
    Krystyna Duda) uznała, że piszą aż tak niewyraźnie, iż nie potrafię
    przeczytać tego, co napisałem i spróbowała to udowodnić -- ku jej
    zdumieniu ,,przeczytałem'' tekst.

    Obecnie mam kilka powodów niewyraźnego pisania:

    -- niewiele piszę ręcznie, więc wyskakuję z wprawy
    (potrafiłem kiedyś kaligrafować starannie aż
    do przesady)

    -- drętwieje mi prawa ręka (zwykle od kręgosłupa)

    -- słabo widzę, więc często nie widzę tego, co
    właśnie zapisuję

    -- wielokrotnie łamana prawa ręka czasami ;)
    (zawsze, ale czasami mocniej, czasami jeszcze
    mocniej) boli, więc nie mogę zbyt wiele pisać...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'