eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPieniądze wyciekły ludziom z konta. › Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <550432cf$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <me3b2m$326$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 15 Mar 2015 17:55:03 +0100
    Organization: localhost
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: C^HRLBcK33&VX0Qvc-lhx|on0=gvcaNz:XzFo<N*<NW-J7+.OAwPPq?tZV@^~]M/Y9<3Sq8(qjx+>
    U[W(jeT{Td+ntPt5kGq85XTTd+as}aWNH7\EM|<G,9y>usf*Sy2?FEE*Psd-E]Xp&"_:$bhxl|*V3
    &{{N?cF(!Z*7OcD<oCG+63W+Ji%;
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-140-109.olsztyn.mm.pl
    X-Trace: 1426438504 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 29332 81.190.140.109:4013
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611236
    [ ukryj nagłówki ]

    S pisze tak:

    > W dniu 2015-03-15 o 01:51, PiteR pisze:
    >> Nie można było ustawić limitów na przelew czy limitów dzienych?
    >
    > Limity nie są rozwiązaniem. Jeden z bohaterów mówił,że próbował
    > się logować 3 razy i system zablokował konto. Zakładając, iż w ten
    > sposób złodziej pozyskał 3 hasła jednorazowe, pierwszym mógłby
    > zmienić limit, a kolejnymi wysłać przelewy. Gdyby tak się dało...
    > bowiem hasło z tokena jest ważne minutę i następuje jego zmiana.
    > Maksymalnie minutę.

    To może najpierw niech wprowadzą limity a potem się zobaczy :)
    bo na razie nie robią nic.


    Mój bank też jest oporny jak osioł w sprawie ułatwiania życia
    użytkownikowi web interfejsu. Chory zawodnik na głowę decyduje co jest
    ważne w serwisie a co nie. I niestety widze że PKO też poszło tą drogą
    rozmytego kafelkowego gówna.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1