eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPieniądze wyciekły ludziom z konta. › Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Date: Sat, 14 Mar 2015 15:39:02 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <me1h51$2vt$1@node2.news.atman.pl>
    References: <550432cf$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-71-13-61.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1426343905 3069 89.71.13.61 (14 Mar 2015 14:38:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Mar 2015 14:38:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <550432cf$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611228
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-14 o 08:43, Feliczko pisze:
    > Pieniądze wyciekły ludziom z konta. Bank twierdzi, że stało się
    > to w wyniku phishingu.

    Tylko jakie to ma znaczenie? Bank tak "zabezpieczył" system, by
    umożliwić złodziejom łatwe przejęcie oszczędności.

    > http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/magazyn-ekspr
    esu-reporterow/wideo/10032015/18906152
    > http://www.eurobank.pl/o-banku-aktualnosci,stanowisk
    o-euro-bank-s.a.,49,189.html
    >
    > Dziwne. Operacje w Eurobanku użytkownik musi potwierdzić kodem
    > z tokena. Czyżby poszkodowani nie sprawdzili z czyjej strony robią przelew ?

    Skoro 24 banki są w to zamieszane to raczej nie jest to specyfika
    Eurobanku. Tokeny sprzętowe coraz rzadziej się stosuje, więc należy
    założyć, iż użycie tokena nie miało tu znaczenia.

    Dość zabawnie wyglądała informacja Eurobanku, iż listownie zwrócił się
    do osoby, na której konto poszły pieniądze o zwrot. Szczególnie, że ta
    osoba miała konto także w Eurobanku. Nie prościej było zablokować konto
    czy zrobić korektę salda? Wydaje się, iż złodziej/słup miał więcej praw
    niż poszkodowany...

    --
    -----------
    Pozdrawiam
    Szymon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1