  • Data: 2002-05-24 09:03:31
    Temat: Re: Pekao - wyciągi
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktos kiedys pisal że dostał nowy wyciąg z eurokonta na którym wszystko
    było
    > pięknie opisane.
    > A ja dostaję dalaj badziewstwo z którego nic nie wiadomo.
    >
    > Dostajecie nowe czy stare?
    > Kiedy dostane nowy?
    ZTCW to nowe wyciągi związane są z wdrażaniem nowego systemu informatycznego
    w PeKao SA. Obecnie system ten działa jedynie w V Oddziale w Warszawie.
    Dodatkową jego zaletą jest całodobowy Teleserwis. Podejrzewam, że bank chce
    połączyć wdrożenie nowego systemu z wprowadzeniem nowej numeracji kont w
    oparciu o IBAN, odmiejscowieniem rachunków oraz udostępnieniem dostępu dla
    Eurokont oddziałowych przez WWW. Na te wszystkie rzeczy oraz na
    wpłaty-wypłaty on-line czekam z utęsknieniem.
    Pozdrawiam
    Marcin