  • Data: 2008-12-09 18:38:09
    Temat: Re: Pekao SA - propozycja pozyczki
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote in message
    news:ghjuco$49d$1@inews.gazeta.pl...

    > Fajne podejście do klienta !
    > Bank wychodzi z inicjatywą, czyli istnieje domniemanie, że dokonał analizy
    >
    > Mam takie pytanie do pracujących w bankach:
    > czy banki (bez wymieniania nazw, aby nie naruszać tajemnicy) analizują
    > konta własnych klientów i np. w rekord klienta wprowadzają potencjalne
    > propozycje tak, aby klient został poinformowany o tym przez
    > konsultanta/doradce, w przypadku gdyby zgłosił się do banku w innej
    > sprawie
    > ?

    Oczywiście, w bankach brytyjskich to norma, że logujesz się na swoje konto i
    wyskakują Ci "oferty dla Ciebie", tzn. takie, które wynikają z analizy
    konta. Np. po roku wpływów na konto w HSBC niedawno pojawiła mi się nowa
    opcja "specjalnie dla Ciebie: karta kredytowa".

    Zapewne konsultant, logując się do konta klienta, widzi takie oferty ; a że
    najczęściej ma niewielką prowizję od każdej, to zawsze stara się którąś
    "sprzedać".

    k.