    From: " Kris" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao_Maestro_ Potezna Oplata za bankomat w Kanadzie
    Date: Fri, 7 Jul 2006 22:34:18 +0000 (UTC)

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał(a):

    > Nie, coś tu jest nie tak.
    > Dzwoń do banku i wyjaśniaj.

    no no zadzwonilem najpierw na infolinie :) tam pani kazala mi zadzwonic do
    mojej siedziby banku :) a tam pan kazal mi wyslac maila z pekao24 z reklamacja :)
    teraz przez najblizsze 6 miechow niebende w PL ciekawe czy starczy im sam mail
    ;) hihi ale oplaty sa gigantyczne jesli to nie pomylka :) strach sie bac
    uzywac karty :)