  • Data: 2005-08-15 08:22:26
    Temat: Re: PZ z eMax plus
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    *Artur A. Surowiec* napisał(a):

    > Wnioskuje wiec, ze skoro z eMaxa
    > sie da to i z eMax plusa sie da... choc raz. Ciekaw jestem czy od
    > PZ moze byc pobierana dodatkowa oplata karna za wiecej niz jedna
    > wyplate, bo co by nie mowic bylby to sposob na ominiecie
    > ograniczenia jednej wyplaty za free miesiecznie.

    Osobiście nie przerabiałem, ale (ZTCW):

    1. Drugą wypłatę z eMax Plus można wykonać tylko przez mLinię.

    2. Na eMax Plus można zdefiniować tylko jedno konto do przelewu,
    więc PZ co najwyżej kilka razy w miesiącu, ale na to samo konto :)

    Jeśli się mylę, to proszę o sprostowanie.

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    Things get worse under pressure.
    (Murphy's Law of Thermodynamics)