    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    <qjoidi$3t1$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjomtm$o4n$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjorib$1c5c$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjp04o$1o7$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjp3kr$hsd$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjpfc3$6n9$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qjphko$gq6$1@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <qju1va$1o90$1@gioia.aioe.org>
    Date: Mon, 26 Aug 2019 10:13:56 +0200

    On 2019-08-25, Szymon <...@w...pl> wrote:

    [...]

    > A ja wolę się przejść w ramach spaceru niż dzwonić. ;-) Taka filozofia.
    > Specjalnie dla Ciebie sprawdziłem - ostatnią rozmowę wykonałem 27 marca.
    > Wkrótce mija 5 miesięcy od tego czasu.

    W ramach spaceru to ja wolałbym do parku niż do urzędu (i stać w kolejce).
    Ale co kto lubi. :)

    wycieknie-twoj-pesel-historia-aleksandry-to-dobra-od
    powiedz/

    > Wiem do kogo trafił. Inna sprawa, że PESEL jest w tylu miejscach
    > przetwarzany, iż jego pozyskanie nie jest jakoś specjalnie trudne. No
    > cóż - Dziki Zachód.

    I dlatego warto mieć zarejestrowane konto w e-sądzie.
    Chociaż teraz po likwidacji fikcji doręczenia dot. pierwszego pisma,
    to może już będzie lepiej. Zobaczymy jaka praktyka sądowa się
    wykształci.

    > Własne oszczędności.

    No ale co "własne oszczędności"? Że masz? I co dalej?
    Do skarpety wsadzisz gotówkę? To straci na wartości. Lokaty? Również
    stracą (nieco wolniej). A inne formy wiążą się z potrzebą posiadania
    wiedzy i mniejszym/większym ryzykiem. Więc może być super, można
    wszystko stracić, można dużo stracić i w sumie nie wiadomo nic.

    > Pojęcia nie mam.

    https://tvn24bis.pl/wiadomosci-gospodarcze,71/czy-zu
    s-moze-zbankrutowac-jego-bankructwo-to-bankructwo-pa
    nstwa,394850.html

    Ale nie wszystkim się tak udaje.

    --
    Wojciech Bańcer