  • Data: 2009-12-10 20:36:41
    Temat: Re: PROVIDENT i przelewy wewnętrzne PEKAO SA
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z...@o...pl pisze:

    > 1.200zł

    Pytam się, bo słyszałem, że dla nowych klientów provident daje
    niewielkie pożyczki. Parę lat temu słyszałem o 500zł.

    > moim zdaniem, opisywane rozwiązanie daje dwie korzyści:
    > 1) nieprocentowany pieniądz

    Czy ja wiem, czy dla 1,40zł opłaca to się... :)

    > 2) zabezpiecza przed popadnięciem w długi
    > w przyszłości (bo mu wiecej nie dadzą)

    Dość oryginalne, i skuteczne. Aczkolwiek z providenta bierze się jak
    już się ma naprawdę nóż na gardle, więc jak w przyszłości człowieka
    przypili, to pozostanie tylko Iwan :)

    --
    Liwiusz