    From: "Dars" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: POPIERAM PAWLAKA ! a ja nie popieram tego buraka ....
    Date: Thu, 19 Feb 2009 12:46:06 +0100

    > Darsik, przestań pleśc bzdury... bank jest instytucją zaufania publicznego
    > jeżeli przychodzi do ciebie człowiek, który z tobą od wielu lat
    > współpracuje,
    > to nie masz powodu by mu nie wierzyc... w tamtym roku spotkałem się ze
    > znajomym, który zapytał mnie co sądzę o takich instrumentach... ponieważ
    > się na
    > tym nie znam, to nie zajmowałem stanowiska, ale jak mi zaczął opowiadac o
    > szczegółach to włos mi się na głowie zjeżył... i powiedziałem mu że jak
    > znowu
> [...]

    A wiesz jakos to do mnie nie dociera :)
    Viper jesli jest umowa to znaczy że obie strony sie na to godzą
    i nie mów mi że nie wiedzili jakie jest ryzyko bo w to nie uwierze.....
    oni nie brali jakis emerytów z ulicy ale jak mówisz docierali
    do mądrych ludzi którzy coś osiągneli mam nadzieje głową a nie...........
    Wiec dla mnie jezeli ktos podpisuje cos takiego to jest głupi.
    Nie bierze sie produktu i podpisuje umowy w IMIENIU FIRMY
    jesli nie ma sie pojecia co może byc z jego firma jak sprawy pójdą
    całkowicie w inną
    stroną (złotówka gwałtownie sie załamie). Przeciez tacy przedsiębiorcy
    na pewno zawsze myślą w obie strony a co bedzie jak jednak sie umocni.
    Dlaczego Twój znojomy pytał sie znajomych na boku czy w to wchodzic.....???
    Czy tamci naprawde nie mieli znajomosci i nie mogli sie popytac i szukac
    informacji tak naprawde wszedzie........
    Dlaczego jemu się udało ???

    VIPER NIE KUPUJE TEGO !
    Ktoś zagrał na całośc i tyle.
    Takie co podpisał do więzienia.