eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[POLBANK] Uwaga na przelewy ze zdefiniowanym przyszłym terminem realizacji. › Re: [POLBANK] Uwaga na przelewy ze zdefiniowanym przyszłym terminem realizacji.
  • Data: 2012-09-11 10:49:53
    Temat: Re: [POLBANK] Uwaga na przelewy ze zdefiniowanym przyszłym terminem realizacji.
    Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisał w wiadomości
    news:504e3663$0$1296$65785112@news.neostrada.pl...
    > (dot. konta bankowości osobistej ale pewnie podobne dla niższych
    > utrzymywanych sald też są tak obsługiwane)
    >
    > Dla mnie ta opcja już nie istnieje-teraz będę robił tylko przelewy w danym
    > dniu lub przyszłe ale na małe kwoty, bo
    > środki są od razu blokowane i nie zaliczają się w okres odsetkowy.
    > Dodatkowo jeśli zlecisz przelew np. w sobotę lub niedzielę z
    > poniedziałkową datą rezalizacji to od razu jest on "wykonany" i nie można
    > go anulować i święty boże nie pomoże (można sobie nawet wydrukować
    > potwierdzenie przelewu).

> [...]

    hmmm o polbanku mogę powiedzieć wiele złego, ale z powyższym się nie zgodzę
    systematycznie przelewam na początku miesiąca cześć środków na rach.
    "mocno"-oszczędzający i od razu definiuję przelew "powrotny", z datą na
    koniec miesiąca, na ROR, z którego automatycznie pod koniec miesiąca
    spłacane są raty hipoteczne i karta kredytowa.
    odsetki na oszczędzającym powiększają się systematycznie - nie wiem więc
    skąd Twoje obserwacje.

    pzdr
    Piotr