    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO -- bank emerytów?
    Date: Fri, 10 Mar 2023 14:02:09 +0100

    W dniu 10 mar 2023 o 13:28, PiteR pisze:

    > To uczucie gdy zgubisz telefon w Londynie bezcenne ...

    Idziesz do opa i bierzesz nowy plastyk?...
    Może opisz wrażenia...
    Ponoć w Polsce w każdym banku można złożyć dyspozycję
    zablokowania bankowych operacji każdego banku -- może
    to jednak mit...

    -=-

    Matka ma teraz RORy w: Alior Banku, Citi Banku, Crédit Agricole, mBank,
    Millennium Banku, PKO (także Inteligo) i być może jeszcze gdzieś...

    -=-

    Matka najpierw zdecydowała się na (; rozwiązanie problemu ;) a dopiero
    po chwili zauważyła, że emerytura już wpływa do CA... Innymi słowy
    nawet emerytura wpływająca na matki konto w PKO nie powstrzymałaby...

    Bezskutecznie czekając na telefon z banku głośno pomyślała, że
    trzeba zmienić dyspozycję w ZUSie dotyczącą przelewania emerytury...
    Innym słowy -- podjęła decyzję, zanim załapała, że emerytura nie
    łączy jej z PKO...

    Alior dał kilka stóweczek -- może 6?...
    Citi dawał wielokrotnie i trudno to zliczyć... Raczej więcej niż 1kpln...
    CA też dawał (teraz daje 25 pln miesięcznie, ale wkrótce może nie
    będzie już dawał) wielokrotnie, choć raz matce podpadł...
    Millennium dał kilkakrotnie po kilka stówek, także na firmowe...

    PKO matce nie tylko niczego nie dał, ale wielokrotnie zabrał...
    (łącznie właśnie kilka stówek)

    -=-

    Matka, w panieńskim jej czasie, pracowała jako bankowy białkomat...

    -=-

    PKO raz dziś zadzwonił do matki, gdy matka wybierała się do rozlania
    krwi ;) i raz, gdy matka stała w kolejce do krwiolania... Później już
    bank do matki nie zadzwonił aż do tej pory... Jestem teraz u matki
    (akurat piorę u niej swe szmaty) więc wiem -- raczej by mnie
    poinformowała, gdyby zadzwonił...

    -=-

    Warto od emeryta wziąć dychę na wszelki wypadek -- a nuż umrze,
    zanim załapie, że coś tam zostawił... Nadto dycha to tak mało,
    że nie upomni się, a nawet nie zainteresuje...

    To taki szacunek do starszych ludzi!!!!

    -=-

    Ojciec co jakiś czas dzwoni na mlinię PKO -- doprowadzając do szału :)
    białkomaty... (wiem, bo czasami tu jestem i słyszą, gdyż ojciec głośno
    mówi, bo słabo słyszy) Tacy klienci (rozsierdzający) zostaną takim bankom?!

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'