  • Data: 2007-04-22 12:47:13
    Temat: Re: PKO/CS jest już w SFI mBanku
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Ja tak, ale Ty sobie nie zadałeś podstawowego trudu przeczytania ze
    > zrozumieniem strony, którą podawałeś.

    Nie tylko tej, ale i innych
    A teraz powoli dla opornych:
    1. To nie SFI mBanku decyduje jekie opłaty pobiera TFI tylko to właśnie TFI
    2. Przywołany w przykładzie fundusz pobiera:
    a) oplate za nabycie 4%
    b) oplate za zarzadzanie (ilestam, niewazne ile bo to ukryte w wycenie
    jednostki)
    3. SFI mBanku KŁAMIE podajac na swej stronie, że
    a) oplata za nabycie wynosi 0 (podczas kiedy wynosi 4%)
    b) oplata za zarządzanie wynosi 4% (podczas kiedy wynosi "ileśtam" patrz p.
    2b, przy czym "ileśtam" nie równa się 4%)
    4. Zarówno klinci SFI jak i inni nabtywcy jednostek tego funduszu ponosza
    takie same oplaty (patrz p. 2a+2b) tylko SFI mBanku OSZUKUJE swoich klientów
    wmawiajac im, że nie ponosza oplaty za nabycie. Oszukuje manipulujac nazwami
    oplat. IMO nie ma do tego prawa i dlatego uwazam to za oszustwo. Pomimo, że
    nie powoduje to obciazenia klientow SFI zwiekszonymi oplatami.

    > Zacytowałeś, tylko niestety nie zrozumiałeś tego co cytujesz.

    Pozostanmy przy swoich zdaniach...;-)

    Slawek