    From: quwert <q...@x...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP powala
    Date: Tue, 12 Dec 2006 19:28:52 +0100

    Dnia 12 Dec 2006 12:37:54 +0100, e-kran napisał(a):

    > Sam sobie jestem winien. Było brać kredyt hipoteczny w banku a nie w PKO BP.
    > Jednak dali niezłe warunki i stało się. Ale ad rem:
    > Odsetki są spłacane z rachunku ROR (PKO BP) mojej żony, która jest też
    > współkredytobiorcą. I wszystko fajnie, tylko na wyciągach miesięcznych w
    > opisie "tytułem" występuje "Automat. spłata odsetek.." po czym następują
    > personalia i adres SIOSTRY mojej żony :-O

    standardowa przypadłość tego banku (systemu)
    wejdzie nowy (artemida??) powinno być lepiej
    w chwili obecnej twoje dane osobowe są zapisywane
    w kilku bazach danych a z której system pobierz dane
    to nikt ;) nie wie - info od pracowników
    tegoż banku.

    Moje dane osobowe pochodziły od mojego śp. dziadka
    (data i miejsce urodzenia) miał u nich konto,
    poprawiali to tak ze 2-3 miesiące ale w końcu im się udało

    Kolega od roku próbuje zmienić adres do korespondencji
    i co kilka miesiecy nie wiedzieć czemu system przywraca mu
    stary adres.

    takich historii znam wiecej....:)