    From: "Jaco" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - pijawki lapczywe...
    Date: Tue, 9 Apr 2002 11:57:14 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@pa172.antoniuk.sdi.tpnet.pl

    news:a8uava$sf4$1@news.onet.pl...
    > ale popatrzmy na Wegry. Tam kosztem wyzszej inflacji maja rozwoj
    gospodarczy
    > tak, ze w tym momencie mozemy im pozazdroscic.

    Na prawdę sądzisz że to dzięki temu mają wyższy wzrost? Czy Czesi
    przyciągnęli Toyotę do siebie (i parę ładnych tys. miejsc pracy) też z tego
    powodu? Śmiem wątpic a nawet jestem pewnien że to nie dlatego.

    > Przy wzroscie gospodarczym na poziomie 2%... (zeby!) nie ma na to szans.
    > A akurat ja zaraz bede szukal pracy - i co mam robic? Wyjechac stad? Ale
    > mnie tutaj do cholery sie podoba i nie chce wyjezdzac!

    Może głosować na Leppera? On na pewno wie co zrobić. ;))

    > Czy ten technokrata Balcerowicz widzi to??? bo dla mnie jest slepy - i
    gada
    > wskaznikami, ze nie widzi i tak dalej.

    Myślę, że widzi ale on jest prezesem NBP a nie premierem :)) Oprócz tego nie
    musi startować w wyborach i nie musi udawać na pokaz zatroskania losem
    maluczkich jak to jest w modzie wśród naszych polityków :))

> [...]
    > nikt nie ma ku temu watpliwosci.
    >
    > Mozemy sobie tak dyskutowac a i owszem - ale to jestdyskusja najedzonych,
    > ktorzy nie zrozumieja takich mieszkancow Radomia, gdzie 1/4 czynnych
    > zawodowo nie ma pracy - i to nie ze nie chce pracowac... Bo tej pracy nie
    > ma.
    > Kazdy nie bedzie handlowal, ktos musi kupowac.
    >
    > Powiedz mi jak ja mam isc na swoj garnuszek, skoro skladka od razu 550 zl,
    > biurokracja i tak dalej i tak dalej.
    >
    > Niestety - ale najlpeszy wyjsciem jest wyjechac z tego bagna, zarobic kase
    > wrocic (jesli bedzie sie kumus chcialo wracac).

    Taak. A w Stanach Murzynów biją. ;) Wszyscy bysmy chcieli aby było lepiej
    ale jak na złość nie chce być. Ten świat jednak nie jest doskonały :)

    Jaco