    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 21 Jul 2021 00:33:47 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <4...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    Subject: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 21 lipca 2021 o 09:09:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    ochronić przed zarazą. Są na to 2 sposoby
    > 1. czy te 2 rzeczy się wykluczają?
    > Jeśli chodzi o niewygodę... Uwierzę, że to mogło być uciążliwe dla
    > sprzedawców czy temu podobnych (cały dzień w masce) dla innych
    > ... powiedziałbym, że są albo wydelikaceni, albo o nie o maskę tu
    > chodzi.

    Nie chodzi o maskę, ale ograniczeni swobody (wiekszości), bo mniejszość powołuje się
    na wolność. Równie dobrze mozna byloby narzucić aby mężczyźni chodzili w spodniach, a
    kobiety w sukienkach, aby odpowiednio były kształtowane cechy niewieście i widoczne,
    że mamy 2 płcie. Przecież to też by nie było uziążliwe :D.

    > Lub powininen być przymus szczepień.
    > No i znowu: dlaczego pytasz tu, a nie rządu?

    Ale ja Ciebie o to nie pytam. Wyraziłem swoja opinie, że Polacy utracili chęć do
    życia w wolności, a nawet inaczej, dla Polaków synonimem wolności stał się dostęp do
    Facebooka/Instagrama.

    zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się wirusa już są pełnopłatne?
    > Hm. Wydaje mi się, że samorządy (przynajmniej warszawski) rozdawały
    > maski. (Jakaś ulotka mi skrzynce mignęła)

    Tak na wyznaczonej stacji, przez 1 dzień.

    MK