  • Data: 2002-03-06 22:58:26
    Temat: Re: PILNE: skomplikowana sytuacja
    Od: "Piotr" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy problem polega tylko na postępowaniu w zgodzie z własnym sumieniem,
    czy
    > może wchodzą tutaj jakieś aspekty prawa bankowego ? Nie chodzi o to, że
    > pieniędzy nie chcę kategorycznie oddać, ale przecież jakąś karę powinna
    > niedysponentka chyba ponieść ? Może to nauczy ją (i inne niedysponentki w
    > tym oddziale PKO BP) jak uważnie wykonywać swoje obowiązki, za które
    > przecież pobiera wynagrodzenie ?

    Z całym szacunkiem, ale Ty nie jesteś od karania kogokolwiek - tym bardziej
    osoby, której nie znasz, a która ma takich zleceń (lub ich anulacji) X
    dziennie.... Nikt nie jest automatem i nawet przy szczerych chęciach zawsze
    może zdarzyć się pomyłka przy takich operacjach.
    Zwróć pieniądze jak najszybciej - ulżysz innym........ Ta kasa jaką
    dostałeś to nie jest wygrana w Lotto !

    I zawsze pamiętaj - nie czyń drugiemu co tobie niemiłe - postaw się w
    sytuacji tej (nie)dysponentki, która na pewno zarabia psie pieniądze w tym
    banku. I gdybyś to Ty miał taką pracę i pensję i taki problem to ciekawe czy
    też chciałbyś aby ktoś taki jak Ty, ukarał Cię za "nieuważne wykonywanie
    swoich obowiązków, za które przecież pobiera się wynagrodzenie"

    Weź to proszę pod rozwagę - decyzja należy do Ciebie. Ja nie wahałbym się w
    ogóle i czym prędzej oddał pieniądze, które jak zrozumiałem Ci się nie
    należą.

    Pozdrawiam

    Piotr