  • Data: 2003-05-20 11:51:02
    Temat: Re: [PEKAO WAZNE] probla o recenzje i uwagi
    Od: "Jaimar" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proponuję przed wysłaniem przyjrzeć się jeszcze:
    1. Kiedy pekao robi zlecenia stałe (np. TP) - mnie pare dni przed terminem
    przelewali na swoje wewnętrzne konto, trochę trzymali i dopiero wysyłali
    gdzie trzeba - oczywiście liczyli odsetki za debet (chyba najdroższy na
    rynku).
    2. Czy blokują kwoty transakcji z Maestro - mnie nie blokowali - najpierw
    puścili "wcześniej" zlecenie stałe, potem rozliczyli sobie jeszcze
    wcześniejszą transakcję z Maestra a potem policzyli odsetki za przekroczony
    debet. Na koniec - w kwietniu - wycięli jeszcze numer z
    rozliczeniem "zapomnianej" transakcji z Maestra z listopada poprzedniego roku
    (stało się to już po wyzerowaniu salda, po dyspozycji zamknięcia konta - więc
    znowu powstał niedozwolony debet).
    3. Czy na pewno są w stanie zawsze podać Ci prawdziwy stan konta - ja się
    przekonałem że nie potrafią.

    Następnie sugeruję przenieść się do innego banku, Ja to zrobiłem a potem
    zachodziem w głowę czemu tak późno (byłem klientem pekao chyba z 5 lat,
    rezygnowałem z Eurokonta VIP).

    Pozdrawiam

    Jaimar