    From: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PEKAO S.A. - czy warto i jak to zrobić?
    Date: Mon, 25 Apr 2005 07:31:38 +0000 (UTC)

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jakich to przyjemności dostarcza ci VIP?
    >
    > Renata

    Również mam ten rodzaj Eurokonta od 2 lat, a samo Eurokonto od jego
    powstania, czyli od 1996 roku. Część spraw w Pekao musi załatwić się
    osobiście np. założenie rachunku, podobnie jak w bankach elektronicznych
    trzeba ruszyć litery i iść na pocztę. Jaka więc różnica między wizytą w
    oddziale a czekaniem na listonosza z kopią papierów do podpisania i
    odniesienie w ząbkach jej na pocztę? W tym przypadku jest jeszcze więcej
    zachodu. Nikt jeszcze w kraju nie załatwia spraw na telefon.
    Do Eurokonta przekonałem się po kilkuktotnym skorzystaniu z dobrodziejstw
    pakietu pomocnego. Podobny pakiet Elvii oferuje tylko Lukas, ale w trochę
    mniejszym wymiarze.
    Porównałem sobie oferty banków oferujących obsługę indywidualną i naprawdę
    Pekao nie wypada tu najgorzej, ale liderem też nie jest.
    Jak się domyślam,inicjatorowi wątku chodziło pewnie o to, że nikt z Pekao SA
    nie zgłosił się telefonicznie, osobiście itd. do potencjalnego klienta.
    Mam bardzo złe doświadczenie z mBankiem. Chciałem przenieść kartę z innego
    banku do nich właśnie, a sprawę poprzez pana agenta załatwiałem pół roku. Po
    wielkich interwencjach załatwiłem wreszcie kartę.
    Mimo wszystko, wolę mieć człowieka w banku, który załatwi wszystkie moje
    sprawy tak jak należy i płacić za to 17 zł miesięcznie niż płacić nic i
    ewentualnie użerać się z kimś na odległość. To moja osobista opinia. Każdy
    ma wolny wybór, prawda?