  • Data: 2005-08-20 21:00:02
    Temat: Re: P?atno?ae kart? - wygoda czy udr?ka?
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    jt wrote:
    > Witam mia?em tak? sytuacj? próbowa?em zap?aciae kart?. Operacja nie dosz?a do
    > skutku, na wydruku dosta?em komunikat operacja niewykonalna brak linii.
    > Okaza?o si? jednak, ?e zablokowali mi na karcie t? kwot? (mBank-Visa
    > electron).

    Podobne problemy miała moja znajoma płacąca netkartą mBanku za książki w
    Amazon.com. Kasa blokowana przez ponad miesiąc, zero komunikacji, zero
    pomocy, a infolinia klepała swoje 'proszę czekać na zdjęcie blokady'
    Sytuacja powtórzyła się jeszcze dwa razy na Amazon.com oraz w kilku
    innych sklepach internetowych. Wobec tego znajoma zrezygnowała z tej karty.

    Cos tam w mBanku najwyrażniej 'nie styka'.

    --
    Jacek