    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Owce i barany... Beee...
    Date: Wed, 30 Jan 2013 18:44:30 +0100

    "JaMyszka" 9...@g...co

    + Nie ma tu z kim rozmawiać,
    + [zaraz obrażą się...]
    > [...]

    : E tam... zaraz obrażą...

    Co najwyżej zapytają o możliwość banowania. ;)

    : Ale jak tu w krzakach gadać?

    Kiedyś posądzono mnie o gwałcenie w krzakach.
    A posądził kolega, który nie tylko w krzakach
    kopulował, ale i w ubikacjach. A kopulował ze
    swoją uczennicą, niemal na oczach innych uczniów. :)

    Dopiero po latach (ponad 20?) pojąłem, że oskarżając
    mnie o gwałcenie w krzakach, prowadził wojnę o... No,
    nie o dupę, :) ale o dziewczynę, a raczej o majątek
    jej rodziców. :) I nawet modlił się o to, aby ojcu
    dziewczyny nie spodobało się moje ,,pisanie''.

    Z ,,pisaniem'' jest wiele nieporozumień. :)
    Na przykład -- nie byłobym lepszy w pisaniu,
    gdybym też miał zerwane ścięgno. ;)

    Kiedyś (ze 30 lat temu) w Empiku poprosiłem o czasopismo
    Foto. Dwie sprzedawczynie odwróciły się, obie zdjęły
    z półki czasopisma, położyły przede mną, po czym
    spojrzały na siebie z minami mówiącymi: ,,chyba jesteś głupia...''.

    Dlaczego tak jest? Ano kiedyś u osób wśród których
    przebywałem słowo 'pisanie' oznaczało pisanie
    algorytmów, programów komputerowych...

    Gdy ktoś z tego kręgu użył tego słowa, inni niekoniecznie
    pojmowali, że nie o zdolność maszynopisania chodzi czy
    o tworzenie poezji...

    Dziewczynie ww. podarowałem kilka swoich ,,wierszy'' -- jak
    mniemam, ojcu dziewczyny nie przypadło moje ,,pisanie'' do
    gustu. Ciekawe, czy przypadłoby do GUSTu. ;)

    Kilka słów z języka węgierskiego znałem, ale fotografia
    węgierska czy polska była pisana tym samym językiem,
    światłem zwanym -- w Empiku kupowałem ,,zawsze'' foto
    węgierskie. Polskie Foto prenumerowałem -- przychodziło
    do domu, do skrzynki pocztowej. :)

    : A wiesz, w krzakach to mucha, komar czy coś innego może do ust wpaść;p

    Mnie wpadł komar do oka -- skończyło się wizytą u okulisty.
    I do ust -- niemal zadusiłem się. :)

    -=-

    Prawie nic nie widzę -- oczy zmęczyły się...
    Od 11 godzin (z niewielkimi przerwami) siedzę dziś przy kompie...
    Rekord -- do niedawna nie mogłem wytrzymać w pozycji siedzącej dłużej niż 2 godziny.
    :)

    Jednak Duch drwi ze świata materii. :)
    Dwa ostatnie lata niemal przeleżałem. :)
    Nagrzewanie pleców daje doskonałe efekty.

    Wiem, że wyleczenie kręgosłupa grozi trafieniem do piekła -- jako
    że wyleczenie takie pozbawia utrapień, bez których nie ma zbawienia.
    Będę jednak domagał się od Boga szansy na zbawienie inną drogą niż
    utrapienia -- teraz zamierzam nie odmawiać dziewczynom kopulacji gdy
    będą mnie o nią mnie usilnie prosiły. Może Bóg uzna, że choć z utrapień
    rezygnuję, niebo nadal mi przysługuje. :)

    Ponoć pewna dziewczyna (Agata) pomyślała, że pęknie jej serce, gdy
    jej nie przytuliłem w łóżku. A ja mam pytanie do niej -- dlaczego
    to ona mnie wówczas nie przytuliła...

    No nic... Postanowiłem poprawę -- może Bóg wysłucha i przebaczy
    mi moje winy/grzechy... Odmawiałem, bo myślałem, że przedmałżeńska
    odmowa podoba się Bogu, choć ostrzegano mnie wówczas przed Bożą
    karą... Nawet taki Mickiewicz przestrzegał (ale dziewczyny, nie
    chłopaków) przed skutkami odmowy kopulowaia.

    Z prywatnej lekcji języka polskiego...

    -- Jak o co chodzi? Chodzi o to, że za życia chłopakom nie dawała.

    Nauczycielka była ,,przy kości'', uczyła w VI ogólniaku, w Białymstoku.
    Jak widać -- nie byłem domyślny. :)

    -=-

    Gdyby mi Bóg wybaczył moją dotychczasową wstrzemięźliwość
    seksualną, chciałbym mieć masę dzieci. :) Bóg rzadko wybacza,
    ale może jednak wybaczy... Spada zaludnienie w Polsce -- jest
    zatem dobra koniunktura na przebaczanie...

    Chciałbym też pobiegać -- Reebok produkuje buty na amortyzatorach. :)
    W sam raz do biegania, gdy kręgosłup nie lubi wstrząsów. :)

    Ci faceci mają krzepę...

    http://www.youtube.com/watch?v=4i9lGquoUEA

    Jest ich chyba ze 30. :)

    --