    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oszczędzanie z kredytem i gotówką
    Date: Tue, 5 Oct 2010 17:24:10 +0200

    "mic49" <m...@i...pl> wrote in message
    news:7ca28bf1-b3e9-4fcb-9f47-9d753e063ec5@e14g2000yq
    e.googlegroups.com...
    On 5 Paź, 17:07, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Tak, opłacać się to będzie .........doradcy
    >
    > Darek

    Pamiętam, jak pokazywał wykredy, że przy jakiejś stopie zwrotu z
    inwestycji - nie spłacanie kredytu ma się opłacać, mówił bodaj o 7
    proc. Ja tutaj dałem 5, ponieważ takie są obecnie stawki.

    Bardzo mnie to zaciekawiło, ponieważ nie jest wykluczone, że niebawem
    będę musiał wziąć taki kredyt i za czas niedługi będę miał środki,
    żeby go spłacić. I tak na podstawie wyliczonej raty kredytu dałem
    przykład 1, czyli oszczędzanie - także na obecnym etapie mocno
    teoretyczny, dałem kwotę raty + coś, co można przykładowo oszczędzić.

    ---------------
    Tak na logike musi byc tak, ze kredyt jest drozszy niz depozyt, czyli nie
    oplaca sie brac kredytu i wsadzac na depozyt.
    Oczywiscie im bedziesz podejmowal wieksze ryzyko w inwestowaniu tym stopa
    zwrotu moze byc wyzsza i faktycznie nawet przewyzszyc obciazenia kredytowe.
    Nie ma rozy bez kolcow i w okresie bessy mozesz sporo stracic a odsetki od
    kredytu trzeba placic niezaleznie od koniunktury na rynku. Musisz sam sobie
    odpowiedziec czy jestes tak dobrym graczem, ze zawsze zarobisz na splacany
    kredyt i jeszcze wyjdziesz na plus. Zycze powodzenia, ale wiekszosc
    przecietnych ludzi nie ma tyle szczescia i tak dobrego wyczucia rynku, zeby
    stosowac takie rozwiazania jak sugeruje ci doradca.