    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Organy im. Grzegorza Kołodki
    Date: Mon, 8 Jul 2002 00:55:05 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Wiesz co, Ty lepiej sam się trochę podszkól z ekonomii politycznej,
    > bo mnie zarzuciłeś jakieś braki, a sam powtarzasz oklepane brednie
    > o dobrych pomysłach Marksa, które tylko w praktyce trochę nie
    > wyszły.

    He, he, he. Ales mi przywalil. Kuuuurde.
    Ja Ci mowie, Marks chcial dobrze! ;)
    Dawaj, gdzie ja powtarzam oklepane brednie o dobrych pomyslach Marksa.
    Zacytuj...
    Widzisz, ja napisalem tylko
    <cytat>
    P.S. Cytowac to ja chyba Marksa moze zaczne??? W idei chlopak byl dobry ;)
    </cytat>

    Chyba masz zbyt wybujala wyobraznie i wyciagasz zbyt pochopne wnioski. Ale
    prosze - dawaj o tym peanie ku czci Marksa... Bo chyba znowu zaczynasz jak z
    Kolodko

    > Podśmiechujki z UPR mnie już dawno nie wzruszają, zwłaszcza że nie
    > czytam JKM od bardzo dawna, a sam wyciągam wnioski z troszku
    > poważniejszych pism, niż ględzenia prof. Kołodki, który próbuje
    > słowotokiem pokryć najdziwaczniejsze pomysły gospodarcze i tezy
    > historyczne. Przeczytaj sobie komentarze we wczorajszej Rzepie
    > (Gronkiewicz-Waltz, Winiecki i Jankowiak z BRE).

    Chlopie. ales ty sie dopieprzyl za przeproszneim do jakiegos nudnego jak
    flaki odczytu i budujesz na tym cala swoja teze. Wez nie zartuj.
    Poza tym o czym my tu dyskutujemy? Dlaczego nagle zmieniasz front i nie
    dyskutujesz o jego teksce, ktory efemistycznie nazwales stekiem bzdur, a
    teraz podpierasz sie autorytetami???

    > Jeśli zaś Tobie słowotok Kołodki odpowiada, to ciesz się z jego
    > wyboru, będziesz miał czego posłuchać przez jakiś czas. Byle

    Ale jaki slowotok? O czym Ty w ogole piszesz? Dorwales sie do jakiegos
    dokumentu i bedziesz cala swoja opinie na temat Kolodki budowal? A moze
    poszukamy dokumentow Balcerowicza jak jeszcze byl czerwonym pajakiem z PZPR
    (jakos cholera nikt o tym juz nie pamieta) i tez zaczniemy go oceniac? Wez
    przestan. To, ze nie rozumiesz tego artykulu, nie zgadzasz sie znim czy
    jakkolwiek to jest- nic nie znaczy. Powiadam jeszcze raz - chyba nie
    czytales publikacji naukowych, ktore rzadza sie swoimi prawami.
    Co innego felieton w gazecie....
    Ty jednoznacznie negatywnie oceniasz wszystko co ma w sobie slowo Kolodko -
    a to slowotok, a to co innego napiszesz.
    Niestety nawet nie umiesz sie pozniej odniesc do swoich stwierdzen...

    > nam to az bardzo czkawką się nie odbiło. W każdym razie, jak
    > ktoś mniej czy bardziej zawoalowanie proponuje trzecią drogę,
    > to nie ma dla mnie znaczenia - profesor SGH czy bandyta Lepper.
    > Jeden i drugi jest dla Polski szkodliwy.

    Niestety znowu musze cie zasmucic. Mylisz sie. Kolodko wcale nie jest
    profesorem SGH. Balcerowicz owszem, jest. Ale nie Kolodko.
    On jest profesorem w WSPiZ im. Leona Kozminskiego.
    Z SGH juz nic go nie laczy (podobnie Oleksego).

    Co do szkodliwosci... Twoje zdanie. Jesli Ci sie nie podoba - prosze -
    mozesz zmieniac jak chcesz. Ale pamietaj, ze masz tylko jeden glos.

    P.S. Nie napisales mi o kapitalizmie. I jesli mozesz - napisz mi kto nie
    jest nieszkodliwy dla Polski i jakie ma referencje, doswiadczenie (oprocz
    czysto teoretycznych - bo takowe to nawet ja posiadam hu hu hu).