    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Optymalna konfiguracja systemu do e-bankow?
    Date: 03 Nov 2003 12:58:07 +0100
    Sender: marcink@cauchy

    > Zastanawiam sie miedzy mBankiem a MultiBankiem.

    Powinny na mój stan wiedzy działać pod w miarę każdą popularną
    przeglądarką.

    > I jak sie sprawdza?

    Inteligo w pełni dobrze, mbank chyba też choć nie ocenię go w pełni,
    bo używam dość niewiele z jego funkcjonalności.

    > Informatykiem nie jestem, Linuxa obslugiwac tez nie potrafie. Tak
    > wiec nie wiem, co gorsze.

    Iii tam, Linuxa obecnie obsługuje się jak windows. Ale to już zupełnie
    nie na tą grupę, dlatego zwińmy temat.