  • Data: 2013-06-25 14:59:18
    Temat: Re: Optima vs. Meritum 1:1 (4,3:4,0)
    Od: "B.G." <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:51c96a28$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...

    > hehe, lokata mi się na dniach kończy w meritum i miałem zostawić ja tam na
    > razie na KO
    > to mówisz, że należałoby ją przepuścić na 1 dzień (góra 2) przez optimę i
    > liczyć, że się zrefrektują, że im kasa ucieka ;-)

    Niekoniecznie się zreflektują. My z żoną niedawno zabieraliśmy od nich
    całkiem niezła kasę, a nikt nie zadzwonił. Tylko przy zatwierdzaniu przelewu
    wyświetlił się komunikat, że mają propozycję i żeby zadzwonic na podany nr
    telefonu, ale poniewaz przerabiałem to już poprzednim razem i wówczas mieli
    tylko propozycję lokaty połączonej z funduszami, więc tym razem już nawet
    sobie ich propozycją głowy nie zawracałem.