    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opodatkuja srodki na OFE?
    Date: Mon, 1 Apr 2013 19:32:23 +0200

    "xbartx" kjc80p$u7f$...@n...news.atman.pl

    > - Jak niemożliwe! Mój tata mówi, że urząd skarbowy co miesiąc podpierdala
    > mu połowę pensji i on nic z tym nie może zrobić.

    Może choć spróbować. Korwin mówi, że podatki należy zbierać
    na wojsko, policje itp. wspólne cele, gdy tymczasem zbierane
    są owe podatki w celu rozdawania, z tym, że rozdaje się mniej
    niż zbiera, gdyż zbierający kosztuje i rozdający też kosztuje...

    Korwin czasami startował w wyborach -- naród nie wybierał go,
    czyli naród chce marnowania... Znaczy -- podpierdalania podatków.

    Ja oddawałem swój (; ważny ;) -- co to za waga, skoro jestem
    osamotniony -- głos na Korwina.

    Urzędnik państwowy (premier czy prezydent, czy ktokolwiek
    im podobny) powinien być traktowany jak najemny pracownik
    opłacany przez naród i pracujący na rzecz narodu, nie zaś
    jak bóstwo, któremu naród musi służyć z lękiem.

    W czasach Stalinowskich Polacy mieli możliwość wybierania
    kandydatów wskazanych przez wiodącą (i jedyną legalną) partię.
    Szkoda, że ów nawyk Polakom pozostał -- dziś mogą wybierać
    kogokolwiek, także każdego z nas, o ile ten ktoś przekroczy
    próg nadziei na bierne uczestnictwo w wyborach...

    -=-

    Nie musimy wybierać pomiędzy kłamcą Tuskiem (obiecał obniżenie
    podatków -- stale podwyższa) a zamordystą Kaczyńskim i jemu
    podobnymi. Możemy odrzucić dawne stereotypy konieczności
    wybierania mniejszego zła.

    W Białymstoku, gdy zauważę, iż Truskolaskiego można po prostu
    mnie wybierać, słyszę coś na kształt -- wolisz Konowicza?
    A przecież poza tymi dwoma jest cala masa innych chętnych
    i niechętnych. :) Kondonowicz istnieje chyba tylko po to,
    aby lękliwi wybrali Truskolaskiego. Podobnie jest chyba
    z Kaczyńskim, którym straszą oponentów Tuskowych.

    -=-

    Problem w tym, że Polacy wolą złe władze, do których wejdą
    sami (lub do których wybiorą swoich ludzi) niż władze porządne. :)

    Po co mówić -- ekrany dźwiękochłonne są złe a pieniądze zmarnowane
    na budowę tych ekranów można by przeznaczyć na szpitale i refundację
    leków, aby biedni ludzie nie umierali na cukrzycę, nowotwory itp.
    podobne choroby, skoro wiadomo, że te ekrany budowane są tylko po
    to, aby dać zarobić firmom, które część zarobionych pieniędzy
    przekazać mają/muszą na Kościół nawołujący do budowania cywilizacji
    życia, w której chorym przysługuje leczenie, refundacja lekarstw
    czy szpitali i sanatoriów.

    -=-

    Po co wybierać do parlamentu ludzi nagradzających samych siebie
    (Ewę kopacz) i im podobnych, skoro inne osoby kandydujące były
    chętne do oddawania swoich diet poselskich?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'