    From: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opłacenie rachunku za 2 osobę.
    Date: Thu, 19 Jul 2007 05:48:55 +0000 (UTC)

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Przy takim tłumaczeniu w US, masz 2% od depozytu nieprawidłowego jak w
    > banku. I Zaden US ci nie odpuści.

    I wtedy trzeba sie udac do sadu.
    Wszystkim zwolennikom teorii o depozycie nieoprawidłowym chciałbym zwrócić
    uwagę że ma on miejsce kiedy przechowawca DYSPONUJE otrzymanymi pieniędzmi
    czyli może z nich zrobić użytek według własnego widzimisię (zainwestować,
    czerpac korzysci, potem zwrócić nominał).
    Tutaj otrzymane pieniadze zostają bezzwłocznie wydane zgodnie z
    dyspozycją "dostarczyciela gotówki". Przechowaca nie dysponuje pieniedzmi
    tylko realizuje dyspozycje placacego.

    Slawek